Mätta

Ja då har vi ätit då o är mätta o trötta. Var knappt jag orkade plocka ihop men det är skönt när allt är klart. Har packat in Antons presenter o förberett för morgondagen. Men nu ska jag åka o hämta min lilla gosse som är hos en kompis o spelar dator. Sen vet jag inte om vi spelar nått eller bara går o lägger oss. Får väl kolla i vilken form min kära är i. Barnen är ju alltid pigga så de vill säkert helst spela. De tycker vi är jättetråkiga när vi går o lägger oss. Men så är det....


Så här blev brödet jag bakade, hade i rödlök o tomater o lite feta på ena sidan. På en sida blev det bara olja o flingsalt. Allt efter allas behov. Men det var väldigt gott o lätt att göra så ett bra tips o ha till helg gott eller bjudning. Passar nog kanon o bara ha till småtugg eller en sallad.

Ja då får ni ha GOD NATT.

En ny dag i morgon.

Kram o natti Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0