Måndag Kväll♥

Skönt med kvällen, båda barnen sover gott nu o ingen annan är sjuk än.

Sitter o myser med levandeljus o bloggar lite. I dag va jag duktig o gjorde hemgjord soppa.
Lova älskar det o åt det til middag o även kvällsmat.


Det blev köttsoppa med lök,morötter,potatis o rotgrönsaker mums!!

Sen va det gympa i em. för Lova, jag som vanligt är i sista sekunden fattar inte varför jag aldrig lär mig.
Får snart hjärtstopp på mig själv, vi satt o åt soppa tio i fem vi o fem börjar Lova.
Bara att kasta sig in i bilen o väl framme hade alla barnen kommit in Lova va väl sista man tror jag.......
Men tur att hon va lugn i alla fall men i bland brukar hon säga : MAMMA jag vill inte komma sist i dag så skynda dig.
Skärpning nu Aja.......

Annars har det varit lugnt inte så många som hälsar på nu när Valle varit dålig, så jag hann med en hel del i kväll.
Vikit tvätt = tråkit o städat Valles rum, tagit disken så i kväll kan jag bara slappa.
Ska ut å gå lite med min kära chihuahua nu, men inte så kul när inte Fredrik är hemma som har åkt på jobb.
Men brukar prata i stället med honom på tele när jag är ute här på gården. Inte för att ja vet va han ska göra om det kommer någon varg, björn men lite kuslit är det blåser i skogen ha ha ha .

Sov Gott , Sweet Dreams

Kramiz till er Önskar Aja

p.s vet att det är lite fjortis med kramiz men jag tycker det är gulligt o ja är ju en gullig person av mig ha ha d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0