Lugn Hemma dag!!!

                     
Har varit en lugn morgon, med film o energi drinkar som Lova gjort med lätt vaniljyoughurt, frysta jordgyubbar o hallon. Behövdes kände jag, men Valle är pigg i dag o ingen annan är sjuk ääääännnn.
Hoppas verkligen vi klarar oss.

Yes i går såg jag faktiskt två filmer "Yes Man" den va helt ok men trodde den skulle va roligare o sen såg vi "Slumdog millionaire den va jätte bra tyckte jag.
På morgonen såg ja o Lova Rally Brudarna sådär tyckte jag men kul att den är inspelad i Värmland.

Har ju pratat en timme med Nettan idag eftersom hon med är hemma, fanns mycket kul att ta upp.
Saknar dom alla! Tänkte ju ta en titt till butiken är sugen på något nytt, Nettan har ju alltid bra tips.
Brukar bli en kasse full när jag kommer där i från♥


Lova pysslade på morgonen för fullt♥


Lova o Valle med sina energi drinkar♥

HA EN UNDERBAR DAG

KRAMIZ AJA♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Putte

Slumdog millionaire var en bra film, helt klar sevärd. Vet dock inte om den var värd 8st Oscars som den fick, men å andra sidan... trevligt med en film utan de vanliga Hollywoodschablonerna och en annorlunda miljö...



Årets sämsmta filmer är ju lätta att plocka ut i a lla fall, eller snarare årets största besvikelser, dvs Skräckisen Cloverfield samt den hypade Arkiv X filmen - X-files - I want to believe.. Må dom filmerna inte få några uppföljare ... R.I.P...





2009-03-09 @ 16:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0