lediga idag!!

Idag är min lediga dag o det känns bra. Har tusen saker o fixa med! Cornelia går i förskola så då kan man bara ta ledigt om man känner för det, sista året sen är det allvar! Så idag ville hon va hemma med mig o Clara. De leker på rummet nu, så jag passar på att blogga. Sen ska det ordnas lite.....Måste nog städa idag med eller måste, måste man väl inte, men det skulle bli betydligt trevligare för alla iaf.

Ska ta med mig barnen till Em också, kolla in om de har fått något nytt. Det är typ den enda affären här som säljer present o inredningssaker. Det finns en del fint men inte så stort sortiment. Skulle faktiskt va väldigt kul med nån mer. Men men det är ju som sagt lite dåligt här i bygden med allt nu för tillfället. Kan ju bara hoppas det vänder o någon vill satsa lite på butiker.  Cornelia sa häromdagen, mamma visst är det visset här, o ja vad säger man. Håller med eller talar om vilken otroligt fin natur vi har. ha ha.......... Men hur som helst ALLA ställen o städer har nog sina för o nackdelar!

Ja nu blir det till att ringa lite samtal o kolla mail sen får jag hugga tag i tvätten till o börja med. Ingen som gjort det, konstigt!!!

Har pratat med Aja också o hon har det helt underbart. Igår hade de en heldag i backen o Lova lärde sig en del på skidor men hon har stön o glöd i sig den tjejen. Härlig som hon är!!! Och lilla Valle hade åkt pulka o sedan somnat så skönt på fällen. Idag åker de hem för Aja måste va hemma tills i morgon.

Ha en bra dag...
Kramizar Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0