Kvällen!!!

 Ja då har man plockat bort disk efter middan då. Ja så sent kan det bli ibland. Måndagar är fullt upp hela dan. Jobbar längre, hämta barn, handla, hem o laga mat. Tvätta barn, läsa saga o ja sedan kan jag ta itu med disk o tvätt.

Trodde jag skulle komma i säng tidigt o se på en film jag somnade ifrån på Lördag, men det tar väl en timme till innan jag kan lägga mig o då SKA jag sova.

Idag började kampanjen för Jack & Jones 20 års jubileum. Massa bra erbjudande på skjortor o tee. Ska plåta lite i morgon o lägga in på bloggen så får ni se.

Ja 20 år sedan som Jack & Jones blev etablerat o den första butiken slog faktiskt upp portarna i Norge. Där ser man de är inte efter i allt. Nej det går riktigt bra för våra grannar i mycket nu. Ha ha ha

Min man är i detta grannland o jag saknar honom, ibland lite extra mycket o ikväll är just en sådan gång. Men nu kommer han inte förräns på Tor så får bara längta vidare.

Nu får jag greja vidare så jag kommer i säng nån gång.

Ha det gött
Kramizar Nettan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0