Kalas dag!

Nu har vi haft kalas för Anton o han har fått mest pengar o det var det han önskade sig. Så en nöjd o glad kille. Men nu är det kvällen, shit va klockan går fort! Men har haft en härlig dag o fått umgås lite. Pappa o min bror med flickvän är fortfarande kvar. Spelar Twister med barnen just nu så gissa om de minsta är nöjda som får va med.

Och snart ät det melodifestivalen och FINAL. Jag har fortfarande inte bestämt vilken jag ska heja på. Tycker så många är bra. Någon som växt väldigt är Caroline af Ugglas med snälla snälla. Men det finns flera möjliga. Ska lyssna igenom alla noga o sedan utse vilken jag vill ha till Moskva. Kul.....

Så ska vi ha myskväll med chips, popcorn o godis, det har jag lovat Cornelia.

Har tagit en massa kuliga bilder från dagen. Håll till Godo!





Ja så här kul har de det nu. Men nu ska jag sluta får lägga in lite mera bilder i morgon. Känner mig jättetråkig som sitter o bloggar när jag har så trevligt besök.

Ha en bra kväll.

KRAMIZAR NETTAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0