JAHA!!

Dagen går fort men hunnit med det mesta.

Var o köpte nya utekläder till Clara att ha nu. Svårt den här tiden då det kan va varmt o kallt om vart annat.
Men min lilla tjej ligger helst i lera o vatten så va tvungen o ha nått som är vatten tätt. Och det kunde de garantera mig att dessa brallor va. Sån tur man har!!!
Jacka har jag sett på Stadium en så fin till henne. Får nog bli en sådan.

Min man är på väg hem så har lovat barnen att vi ska göra tacos tills då. De tycker nog det är mysigare än gott, tror jag.
Men de brukar ju äta en del faktiskt också. Ja Cornelia iaf. Clara blir det mest majs för o lite lite köttfärs.
Nej nu får jag nog sätta fart.

Ha de gött... Kram Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0