INTE MIN DAG I DAG......

I morse va jag verkligen på gott humör, spelade music o kände mig pigg.
Men sen kom huvudvärken nästan migrän så jag modde illa, bara att köra tänkte jag.

Lova hade ju med sig Corinne hem i dag o sen kom även Viktoria till henne kul....
Dom fick våfflor o soppa sen blev det fika med pinnglass.
Sen hade jag ju planerat att träna o håll på att ordna barnvakt åt Valle, Lova ville med hon tycker det är skoj med gympa :)
Men sen såg ja på Lova hon va blank på ögonen o hon klagade på att hon hade ont i halsen så jag tänkte jag skiter i det inge kul när barnen ej är pigga.
Nettan rindge 18.45 o undra va vi gjorde sa jag skulle tränat men att Lova ej va pigg, hon som hade varit sååå pigg under dagen.
Då hör jag från soffan blääää, blääää o hon spyr. Bara att hämta handduk o torka duscha av henne.
Trodde verkligen vi klarat oss Valle spydde sön. morgon, men icke sa nicke.
Jag kastar i mig ännu fler vitpepparkorn snart ätit upp en hel burk ha ha , får väl se om det hjälper.
Sen har ja spritat händerna så att jag är skinnflådd ända upp till armbågarna.
Nu ligger Lova här helt utslagen det är sååå hemskt att ha denna skit!!!!!!

Nettan tyckte så synd om mig TACK VÄNNEN MIN, men va ska man göra bara att gilla läget.
Nu ska jag sätta mig ner o andas lite..

Kramizar AJA

Kommentarer
Postat av: Nettan

Stackars dig, lider verkligen med er. Men nu när jag hörde er så törs inte jag heller pusta ut än. Passa dig bara en hel burk med vitpeppar kan heller inte va bra för magen. Du är bara för härlig, ha ha ha

2009-03-10 @ 22:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0