HUVUDVÄRK..................

Hela em. har jag haft huvudvärk som inte släpper jobbigt.

Lova va i alla fall nöjd o tyckte bion va jätte bra, Valle har varit sjuk hela dagen o inte fått i sig någonting.
Jag har tvättat o tvättat o han har spytt flera gånger.
Det är sååå jobbigt när barnen är sjuka lider med dom. Hoppas bara nu att inte någon mer får det.

Ikväll har ja bestämt att jag ska se en film : antingen Yes Man , Rallybrudarna, Slumdog millionaire min man får bestämma så vi får se va det blir.

Angående Melodifestivalen som alla pratar om så tycker jag också att allt blir lite tjatit.
Men ja får väl också prata om det o ja tycker ju faktiskt att Snälla snälla är ganska skön nuuuu!!!!!!!
Men favorit är nog Molly o Agnes   GIRL POWER..........


Lova va nöjd i kväll, hon hade mys med pizza ♥


En sjuk Valle va nöjd med bilar i soffan♥

HA EN BRA SÖNDAGS KVÄLL
KRAMIZAR AJA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0