Hos Aja...

Japp nu är vi framme hos Aja o här är det alltid så fint o ordning. Hade köpt med några bilar till lilla Valle så då fick man en liten Go kram! Men Aja var inte riktigt klar så då kan jag passa på o skriva ett inlägg under tiden.

Min man ringde o undrade om vi skulle ut i solen, " Vilken Sol" Här kommer det ner snö, det är ju INTE sant. Va är detta. Vill inte ha mer. Tvi blää uäck..... Åka till fjällen är en grej men här hemma vill jag nu bara att det ska försvinna.

Men iaf hos Håkan så var det strålande sol o härligt ute. Varför kan den inte va med mig, men nu ska jag inte gnälla. Jag omges ju av en massa andra små solsken varje dag..........

Men nu är vi på G

Tjngeling Aja o Nettan☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0