Helgen över....


Pappa myser med barnen i soffan


Valle ska fota sig själv här, van att se hur mamma gör ha ha.....


Kusinerna Valle,Hilda o Lova. Hilda va på besök i kväll......

Ja då va det mån. igen imorgon, gud va fort det går. Vi kommer närmare våren :)
JIIIIPPPIIIIII Kan man bara säga.......
Nu ligger jag i sängen o bloggar man blir ju lite  bekväm av sig men rätt gött.
I kväll har jag plockat o fått bort det mesta, finns ju alltid något att göra i alla fall hos mig.
Till middag blev det köttfärslimpa som Lova, Fredrik älskar med gräddsås o broccoli mums...
Till veckan nu får det bli lite bakning, var ett tag sen. Fick ju en ny bakbok av min kära mamma om brownies
med många super goda recept. Ska försöka träffa Nettan en dag också.
Sen skulle jag behöva klippa mig o slinga eller nått, har typ en deci utväxt hur fint är det?
Men har ju aldrig tid sist jag va hos frissan tog det nog fyra timmar herregud, jag har långt hår men ändå.
Finns ju roligare saker att göra under dom fyra timmarna. Träna måste jag också försöka göra denna vecka ni vet beach 2009... närmar sig!!!!
Karlstad vore inte helt fel  att åka till : Sett såå snygga ljusa trasiga jeans på gina (vill ha), ett par snygga skor men men alltid något man vill ha.
Nu blir det sängen som jag redan ligger i, sist som vanligt är jag.......
Kramis, Kramiz finns ju många sätt som Nettan sa!!!!!!!!!
Så gulliga alla läsare som läser våran blogg tack
                          AJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0