Hej svejs!

Japp morgonen går fort, men nu är alla o allt i ordning. Håkan ska ha en grejardag här hemma. Bra! är lite saker som ska fixas med golv o lister. Ja det är ju inte heller min grej.

Men började faktiskt virka igår. Har ett överkast som Håkans farmor gjort o det har gått sönder på ett ställe. Inte kul!! Det är ju så fint, o detta lilla hålet har bara blivit större o större....  Och jag har försökt få tag på någon som skulle kunna hjälpa mig med detta, men ingen ingen alls tur med det. Så nu var det att införskaffa garn o virknål o försöka klara det själv. Ja får se nu hur det ska gå. Satt en stund igår o fick igång det iaf, så får vi se hur detta kommer att bli. Hmmmm!!!!!

Jag har inga förhoppningar än, ha ha ha......

Ska ta en tur ut o gå, ska iväg o jobba sen. Plikten kallar!



Clara i några nya styles som vi inhandlade i förra veckan när vi var i Arvika.



Och Cornelia  i något av det vi köpte då!

Såg ju som vanligt på Vakna i morse o där var det en tjej som vann en resa till Paris med Josefin o Maria. Åhhh så kul det måste bli. Längtar tills vi drar dit den 13 maj, börjar längta nu faktiskt.

Ha nu en toppendag o ha en mysig fredags kväll..

Kramizar Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0