Hej svejs!

Ja dagen har gått fort o nu är man hemma. Lagat mat som vanligt o tänt i kaminen. Alla var lite frusna o då är det så skönt o mysigt att få lite eld i den!

Har inte känt mig superpigg idag, Också är det psykiskt eller kanske för att jag inte har ätit nått emellan 06,30 till 16,30. Men har mått lite illa. Men det känns bättre nu. Jag orkar verkligen inte nått som har med sjukdom att göra just nu.

Amanda var så supergullig så hon följde med Cornelia på drop in fika efter skolan (jag hade lovat men kände bara att det inte gick) känns hemskt men så är sanningen. Men då är det ju tur att de har en så fantastisk storasyster som ställer upp. Ja vad skulle jag göra utan henne. Min lilla skatt!!!

Så det var bara för mig att hämta upp dem när jag kom från jobbet.

Hon hade med sig en sak hem som hon gjort på slöjden den är bara SÅ HIMLA FIN! Jag älskar verkligen såna här saker o när det är ens egen dotter som gjort den dessutom. Snacka om att man är stolt.


Så här såg den ut en ljusstake med fat. Smart Va!!!



Och en trött Cornelia framför värmen!

Ja dagen på jobbet har gått fort som vanligt! Imorgon börjar vår Mid Season Sale. Det kommer va 50 % på massor av varor o en vår jacka för endast 199,95.  Så VÄLKOMMEN till butiken o fynda! Sen kommer det ju självklart in nyheter flera gånger i veckan. Och det är bara såååå kul!!!  Igår kom det en söt blus med lite broderier på. Ska ta kort så får ni se den!

Har fått frågan om leggingsen som Gun hade på sig och de är alldeles nya så finns i alla stl. Men de har gått bra så vänta inte för länge. De är verkligen assköna o snygga. Alla som provar dem vill ha!!!

Ja då ses vi i morgon då kanske o de som hälsar på mig i butiken innan fre ska få en present ! Lovar! Men ni får säga den hemliga koden, Vero Moda the best place to be!!! 

Ha nu en bra kväll alla goa er

Kramizar Nettan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD va fin den va Trodde verkligen den va köpt!!!!

Amanda borde göra o sälja jag köper...

Kram på er alla AJA♥♥♥

2009-03-10 @ 22:08:15
Postat av: Tessan

Jag sticker nog en sväng till köpcentret redan imorgon så jag hoppas att leddingsen finns kvar då...

Ni har också en jätterolig blogg. Alltid mycket roligare att följa folk man känner.

Kram Tessan

2009-03-10 @ 23:40:59
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0