Good Morning :)

Hej på er alla!!!!!!

Idag är jag pigg o utvilad, sov som en stock i natt kanske för att jag va helt slut körd i går efter träningen.
Idag kommer Nettan så har tänkt att jag ska va redo när hon kommer.

Sitter nu farmför tvn o tittar på Vakna...... på femman, så bra bara.  Idag handla det om städning o dom från rent hus va där. Alla klagar på mig att jag städar för mycket, men nu fick jag bekräftat av damerna att det gör jag inte alls.
Ha ha dammsugaren är ju nr 1 jag tycker det är kul att dammsuga o den står framme jämt lovar...
Har man två hundar, man o barn så blir det skit på golven.
Visst blir man trött på att städa när det typ bara håller ett par timmar.
Men sen tyckte ju damerna man skulle städa garderoberna två ggr. per år ta ut allt o torka o dammsuga, det gör jag inte kan jag säga!!!!!!
Nog om städning nuuuu.

Dags att klä sig nu o köra prinsessan Lova till dagis, sen blir det FIKA när Nettan kommer.


Ha en riktigt härlig dag!!!!!


Kramizar Aja ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0