GODNATT & SOV GOTT

Snart blir det natten, Valle sitter uppe o ser film med sin kära pappa!!!!
Han sov 2 timmar på dagen, det brukar han ju inte göra längre men va väl trött idag.
Det är väl kul att mysa med pappa innan han åker o jobbar :)

I ef. tog jag ett ryck, vår städa lite grann...... Finns ju alltid något att göra o det känns ju såååå skönt efteråt.
Tvättade faktiskt vinter overaller o jackor nu ska det bort ha ha ha ......
Fattar inte va mycket man har framme så försökte rensa lite.

Min kära svägerska Åsa kom o hälsade på med Hilda, alltid lika kul när dom kommer!!!!!!
Gullig som hon är hade hon med sig en sockerkaka med kokos i, den va super god.
Det tyckte även barnen o dom andra för slut blev den!!!!!

Ska lägga mig o läsa lite innan jag somnar o mysa med min man.
Ville så gärna se MIA & CLARA som kommit på DVD, det är ju så bra. Kanske är mer kvinno humor men det passar mig perfekt i alla fall. Man får ju skratta mycket dom är ju så härliga!!!!
Hoppas någon läser detta kanske jag kan få en present???? HA ha ha ......


Lite mer bilder från mässan o Valle prövar en bil i full fart.......


Stor favoriten RORRI som vi var tvungen att fota!!!!


                                      Våra älsklingar♥


Store Chris barnen fick hälsa på.....


Inne på mässan en fika pause, jag o min älskade familj♥

Kram Aja

(kommer fler bilder i morgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0