God morgon

Godmorgon!

I går när jag hämtade Clara på dagis så fick hon med sig en bokpåse hem. Det är en påse som bibloteket (tror jag) har plockat ihop lite böcker till avdelningarna så får alla barnen låna med sig denna hem en vecka. Så igår var det Claras tur!!!

Vilken fruktansvärt BRA ide, det är ju kanon. Särskilt för såna mammor som mig som inte får sig för att gå till biblioteket. Och när det väl inträffar (högst ) 4 ggr per år. Så är det svårt o få dom tillbaka. Får påminnelse på påminnelse............................och till slut får jag komma skamsen med alla dessa böcker. Vet inte varför det ska va så svårt med vissa saker.

Men nu iaf så gillade jag detta påhitt mycket. Tack dagis!!

Så igår fick det bli en bok som hette Monsterpest och den tyckte de va så bra att vi läste den två ggr.


Ikväll får vi ta en ny bok!!

Nej nu ska jag gå upp o käka frukost o kika lite på Vakna med the voice. Sen är det full rulle o få iordning allt o alla....

Ha en bra dag
Krameli kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0