God morgon!

Åhh härlig morgon med kaffe framför tv´n o tittat på Vakna med the voice naturligtvis. Idag Är vimmelprinsessan Bea där o kommer med skvaller från festivalen. Hon är så himla mysig=gillar henne:-)

Pratade om vad Måns blev besviken när han fick röster från svenska folket och Ja, jag blev själv ganska paff. Så förstår om hann blev depp.... men nu är det som det är. Här i detta land vet man aldrig hur det går. Men ska som sagt bli kul o se hur det går ute i vida världen.

Jag skulle vilja skicka tre bidrag, helt ur olika kategorier o se hur de skulle fördela sig med andra länders röstande. Men det går ju så klart inte. Det är ju redan alldeles för många som vill strida i denna song contest!  Nog om detta!

Min dotter har skaffat en blogg ( har länkat den här brevid ). Ni ska verkligen gå in o kolla för den är jättemysig. Hon är såå intresserad av foto så det kommer nog bli många kuliga bilder.

Nu ska jag väcka resten av barnaskaran, bara jag o Amanda uppe. Dags för skola.... Jag ska jobba Mån sen har jag semester tom fre. Så jobbar jag helgen. Ska bli kul o komma till jobbet nu. Har inte varit där på tre dagar o har en del att göra. Har varit så himla mycket folk under helgen = Jätte, jätte KUL!!! Var på väg in några snygga scarfar o tunikor som jag misstänker anlände i fre. Alltid kul med nytt nytt...

Och ikväll ska vi på barmkalas, bland en massa söta små tjejer. Trevligt.

Ha en görbra dag.
Kramizar Nettan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0