God Morgon♥

Så va det fredag skönt med helg efter denna vecka o att alla är friska!

Lova ska snart på dagis o jag o Valle får åka til stan o hadla lite mat är ganska tomt nu.
Så får vi väl ha lite fredags mys i kväll.
Är sugen på en fika också det va ju ett tag sen, får se om någon vil hänga på.

Kom ju på att jag måste leta present till Anton som fyller 12 år i morgon, ska ju till Nettan på kalas då.
Ska bli mysigt att träffa alla det va länge sen.

Nu ska jag ta mig nykokad kaffe o se Vakna med The Voice innan det slutar, tänkte jag skulle blogga på morgonen när jag ändå va uppe.  Brukar ju alltid va Nettan som tar första platsen men i dag va först ha ha !!!!!!!!

HA EN BRA DAG ♥ AJA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0