Ganska Irriterad...

Fasiken alltså vad lång tid allt ska ta, var tvungen att ladda in bilderna på nytt o få in dom i inläggen. Så är jag ju inget data snille heller...

Men är absolut inte arg eller irriterad på Aja, bara på problemet. Det kunde lika gärna va jag som gjort det. Som båda våra män sa. " Det förstår du väl " Men NEEJJ det gjorde vi inte. Men NU vet vi ha ha ha...

Men nu släpper jag detta ett litet tag o ska ta mig en rask promenad så jag blir av med lite ilska.

Efter middagen ska jag iväg o se på Anton som har klasscup. Hoppas det kommer gå bra för dem!

Förresstne såg jag Grillad igår på SVt, Åhh va vi fick skratta. Det var verkligen " skitbra"

Hörs senare..

Kramizar Nettan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillad är det absolut sämsta "komik"-programmet jag har sett... vi har uppenbarligen inte samma smak....

/Putte

2009-03-28 @ 19:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0