Fullt ös i kväll...

Ja det kan man väll säga att det varit hemma hos oss!!!!!!
Nettan o barnen kom och det blev våfflor o kaffe. Är ganska trött på våfflor nu......
Alltid lika trevligt att umgås. :)

Sen kom svärmor, Jenny, Alex, Dick, Åsa, Hilda, Patrik. Så vi va typ 15 personer i huset, blev en liten släkt samling♥
Men nu sover barnen o disken, tvätten är borta.
Är trött nu å det känns att dagen har gått. Får se om jag o Fredrik orkar se en film, är så skönt när han är hemma.
Han är ju ofta borta under veckorna, men bäst mår jag när hela familjen är samlad.♥
Det är ju mitt liv FAMILJEN o njuter varje dag, är det finaste man kan få........

Känns som om jag inte ens orkar tänka ljud nivån va ganska hög här förut!!!!!!!!!!
Så får nog avsluta snart....
Lovade ju bilder från idag, här kommer några


SUPER NÖJD  VA JAG.... Efter besöket hos frissan!!!!


Köpte lite produkter å hoppas jag kan ha håret lika fint ett tag!!!!!


Så här va klänningen i dag, va hel nöjd....

Får lägga ut fler bilder i morgon......

SOV GOTT KRAM AJA♥


Kommentarer
Postat av: Katrin

Shit du ä ju super snygg gumman! :) kan väl ses nån dag.. Kramar!

2009-03-26 @ 09:26:52
Postat av: AJA

VA gullig du är tackar, ja kan du inte höra av dig någon dag när det passar dig/ KRAM

2009-03-26 @ 09:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0