Fredags bio!

Ja timmarna går fort, men nu har jag varit o fixat lite ärenden som var inbokade, har städat ihop här hemma o Håkan har duschat barnen. Så nu är vi snart på gång. Ska bara ta en sväng inom svärföräldrarna ( de ska passa barnen ) och prata lite innan vi drar.

Ska bli mysigt o få lite tid tillsammans o har hört att filmen ska va gör bra. Jag är väl typ den enda i hela världen som inte läst boken. Men har tänkt att göra det nån gång!!

Tänkte visa lite bilder från gårdagen.



Aja i telefon ( även här ) kan inte slita sig! ha ha.....Men gud vilken härlig dag det var, här satt vi o slappade....



Barnen myste på Ons kväll, Gullungar!!!!



Så kom mormor o det är alltid poppis. Barnen blev sååå glada.......Här ska de iväg o handla!!!



Så vill jag visa er min nya Vårjacka från jobbet, den är så fin o endast 299,95. Billigt va? Finns i flera färger.

Nej nu får jag sätta fart....

Ha det gött
Kramizar Nettan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0