Fredag kväll!

Ja tiden går fort som vanligt! Var i Karlstad en sväng o fixade det vi skulle ha. Datastol till Anton (ja det var det han önskade sig) och lite mer presenter. Present till Sky o Vera ( ska på flera kalas) .Golv till hallen i källaren o lite annat smått o gott. Kunde verkligen ha gått i affärer hela dan o riktigt shoppat loss. Men hade varken tid eller en shoppingsugen man. Men det såg ut att finnas mycket skoj i varenda butik. Jag behöver verkligen skor o ny väska o en massa annat..................... men men det får jag ta nästa gång!

Väl hemma så var det bara att åka o handla. Har satt en deg o ska baka Focaccia ur Leilas bok. Ser så gott ut. Håkan har fixat potatis, morötter o soltorkade tomater o lagt i ugn. Det är bara så gott. Ska bara steka nått kött o fixa en smarrig sås till. Har lovat o haft lite mys ikväll. Till morgonen ska vi väcka Anton o sen är det full rulle hela dan. Kl 15 kommer nära o kära. Men så kul att träffas, händer alldeles för sällan att vi är samlade.

Ja Erik o Amanda var så snälla förut att de hjälpte mig med bloggen lite. Ja vi är inte helnöjda men så här får det se ut så länge. Inte lätt detta, och jag blir verkligen frusterad när det inte blir som jag vill. så har lagt det åt sidan ett tag. Bäst för alla fniss, fniss....



Jag & Min darling på väg.....
 Cornelia ritade en så fin teckning på vägen som vi förevigade på kort när vi var framme!



Ja här har vi varit på Ikea som låg först på listan, passade på att käka där. Faktiskt god mat till bra pris o framför ALLT. Våra barn äter sån mat BRA!!! och det är inte alltid. (jo Cornelia är duktig men minstingen är inte lätt i maten)



Och så fann jag den här snygga toppen till Cornelia o den är så fin. Jag hade nämligen sett en sån här för ett par månader sen som Junk food hade o då för ca 400 kr, också finner jag nästan en helt likadan på Kapp Ahl för 129 kr. Ja det är väl för bra för o va sant. Ja, sen vet jag inte om kvaliten är den samma men spelar roll till henne. Det blir ju fläckar eller urväxt ändå. Så nu hade jag tur!

Nej nu måste jag baka ut brödet, kanske skriver igen. det är ju så lätt nu när jag kan plocka den med mig Överallt.

Ha en trevlig fredags kväll.

Kramar Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0