Fixat & klart..

Hello hello, känner mig ganska sliten o trött nu.
Har ju så ont i kroppen också, träningsvärken har kommit aj aj.

Men nu är det skönt, har lagat god Tacos fått bort disk o plockat bort allt.
I dag har jag fixat lite i hemmet ändrat lite o köpte mig ny söta  lyktor i dag, som ni vet älskar jag ju levande ljus.
Har typ bara tänt 20 st i kväll!!!!!!!!!

Hela dagen har gått i 100% som vanligt, men nu sover mina älsklingar o jag ska sätta mig i soffan o bara njuta.
En påse godis väntar på mig, små godis är ju såååå gott.

Ska ringa Nettan också är ju nyfiken om filmen va sevärd!!!! Jag har faktiskt inte heller läst boken så hon är ju inte ensam om det då. Jag menar nu filmen Män som hatar Kvinnor .
Förr kunde jag läsa mycket men nu tycker jag inte att tiden räcker till allt. Blir så i ett Glammigt Mamma liv ha ha ha
En bok som jag verkligen rekommenderar är Ska bli ett sant nöje att döda dig. Som Magdalena Graaf skrivit.
Den läste jag förra våren, vilken bra bok!!!!
Man kan inte sluta det räcker man läst första sidan och den är lika bra ända fram till slutet.
Har ni ej läst den så gör det nu. Hon berättar verkligen va hon gått i genom o vilka svåra år hon hade.
VILKEN KÄMPE.

Snart ska jag se utröstningen i Let´s Dance o det är svårt vet faktiskt inte vem jag vill ska åka ut.
Dom är så duktiga alla som är kvar.

Nyss pratade jag med min kära syster o det är ju tur telefonen finns. I alla fall för mig som pratar antal X minuter eller timmar varje dag :)
Fredrik säger jag är telefon beroende o här ringer det värre än ett callcenter vissa dagar, LOVAR ha ha ha .
Min lillasyster bor ju i Sundsvall så det är ju inte precis varje dag vi träffas.
Hon är ju så gullig o läser bloggen varje dag, MISS YOU MY SISTER!!!!!!
Även Lova o Valle saknar sin MOSTER!!!!!!

HUGS TO ALL MY FRIENDS AJA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0