Final Kväll...

Jepp i kväll såg vi det sista av Let´s Dance.......
Vilken final oj oj oj, det tyckte t.o.m domarna och den bästa finalen som varit av alla säsonger!!!!!
Det va jätte kul att se å det va verkligen final.
ANNIKA O MAGNUS vann o va absolut värdiga vinnare, men LAILA va verkligen bra i kväll.
Det rös i hela kroppen när hon dansa sin sista dans.......

Annars har det varit en lugn mys dag i det snöiga Arvika.
Min älskade man ville bju mig på middag i kväll och eftersom han ej är duktig vi spisen, så ordnar han det på annat vis.
Det är inte helt fel det heller utan TOPPEN....
Blev från The Roof o jag åt Kyckling på rostat bröd, sallad,rödlök o vitlöksdipp.
Det va det godaste jag ätit på länge...
TACK ÄLSKLING EN KANON MIDDAG, skönt slapp jag laga mat vid spisen idag!!!!!! Så GULLIGT.


Maten jag åt i kväll....... Super

I morgon blir det barnmässan i Karlstad, ska bli jätte kul att se!!!!!
Hoppas även vädret är bättre trött på snöööööö.

                 
Jag o min älskling, Lova tyckte det va kul att plåta mamma o pappa ♥

Sov gott alla

KRAMIZAR AJA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0