En sväng till Töckfors....

Ja så blev det för oss!!! Åkte en sväng till Nettans jobb o spana in nyheter. :)

Bilen blev upplåst av bärgarn så jag fick äntligen min bil,har man inte problem så skaffar man sig det ha ha ha !!!
Jag är ju tydligen bra på det i alla fall.

Även jag har fått gjort mycket i dag fattar inte själv hur jag hunnit med allt.
Men jag, Åsa o barnen va i alla fall till ÖF. i stan , vi hann det i alla fall.
Jätte mysigt och stort va det där inne med ett stort pyssel rum. Det älskade Lova!!!!!


Det pysslades idag, dom här fina påskhattarna gjorde Valle o Lova♥ på ÖF.

Efter det handlades det lite, fattas ju alltid något. Hem gav barnen lite mat , sen fikade jag o min man.
Kaffe o kolabulle,sockermunkar mums!!!!!
Är ju inte ofta vi får tid för det men alltid lika mysigt när vi gör det♥
Sen va Aja rastlös så jag kom på vi sticker  till Nettan o barnen va jätte glada för det.
(Dom vet det ligger en leksaksaffär mitt emot Nettans jobb) inte så konstigt kanske ha ha ha !!!!

Nej då, spana in lite nyheter o det kommer ju in hela tiden.
Butiken va full med snygga nyheter o fann massa jag ville ha, kunde ju inte köpa allt då.....
Men prova kan man ju göra!!!!
Alltid lika kul att komma till Nettan o butiken :)

Nu sitter jag hemma igen o känner mig ganska trött . Barnen sover, dom va helt slut.
Så kvällen blir lugn.
Ska krypa ner i sängen hos barnen o min man nu, JA vi sover alla i samma säng !!!!!
Så skönt o mysigt kan inte somna annars♥ Så är AJA ha ha ....

Provade lite kläder hos Nettan lägger ut mer bilder i morgon......

 

Denna snygga topp för endast 179.95:- Fanns i fler färger!!!


Lova ville inte bara FOTA MAMMA utan passa på att fota sig själv! GULLUNGEN♥


Så här nöjda va barnen i kväll och visar upp sina nya skor dom fick idag.
Behövde varsin vår sko, jätte tuffa i från Skopunkten.

Nu somnar jag snart/ Kram AJA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0