Desperate housewifes today

Ja idag äntligen börjar det enda program jag så gärna vill se o följer, Desperate housewifes!!! Bara så himla bra.


Fullt upp hela dagen på jobbet o sedan hem o laga mat. Gulliga Pernilla ringde o hörde om jag ville med ut o gå. Sån tur man har att någon drar med mig, annars hade jag nog stannat inne idag. Hade prioriterat en massa tråkiga saker här hemma annars. Och det vill jag lova inte springer ifrån mig. Sån tur har man inte.

Blev en riktig långpromenad o det kändes så skönt, både att komma ut i luften o få röra på sig lite. Skulle verkligen behöva det typ tre timmar varje dag. Men är alldeles för lat. suck........

Aja har jag pratat med o hon befinner sig i Orsa utan dator. Men de hade det så skönt o hade  tänt i brasan o satt bara o mös. Skulle laga en god middag till kvällen, härligt!!!

Vi har nämligen en stuga 1 mil från Orsa precis vid Grönklitt.  Den ligger i ett gammalt fäbodområde som idag är utbyggt till det tredubbla men man är tvungen o bygga enligt gammal stil för o bevara själva fäbo känslan. Där fick min styvpappa (Fredriks pappa) tag på en av de äldre stugorna och totalrenoverade. Så den har kvar sitt gamla stuk men fullt modern. Alla vi barn ärvde den och det är bara så mysigt där. Alla som kommer dit finner verkligen lugn o frid. Ja det är vårt toppen ställe o alla barnen stortrivs där. Vi ska åka dit över Påsk. Då har jag beställt sol (igen )



Fann en bild över den äldre delen av byn, vår stuga syns i bild längre ner!! Jag kan verkligen rekomendera o ta semester här. Massor att göra vinter som sommar. Gå in på www.orsagronklitt.se så hittar ni en massa kul!!!

Ja nu har ju programmet redan börjat o det är bra, skriver lite medans det är reklam. Men nu ropar barnen på mig att det börjar igen.

Ha en bra kväll.
Kramizar Nettan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0