Blogg Time

Kvällen redan här och dagen gick fast det va Söndag.

Fick ett ryck i dag o röjde undan alla vinter saker ute, städade Lovas lekstuga.........
Så kom denna snön igen,trodde inte det va sant!!!!!
TRÅKIT! Inte för att det stannar sååå länge, men trodde verkligen våren va här.

Nu är äntligen min man hemma igen efter en lång vecka, barnen sover så vi ska passa på att sätta på en film.

Såg Nettan skrivit om alla nyheter som kommit in på Vero Moda, är verkligen sugen på att åka dit.
Får se om man kan få in lite tid under veckan.

Lite bilder♥


Jag & min underbara dotter♥


Morbror Alvin, Lova o Valle♥



Vår älsklings pojk Valle♥ o mamma


Fyra generationer såååå kul: Min Mamma, Jag, min lilla Lova o min Mormor♥

Nu ska jag umgås med min man o vara lite social!!!!!!

Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0