Blåsigt!!

Shit va det blåser, hade tänkt o ta en prommis men det kändes inte så kul ute. Så det hoppar jag.

Måndag o allt tillbaka i sin vanliga vardag. Håkan har åkt o jobbat o kommer på torsdag igen. Jag har haft fullt upp på jobbet. Nu har vi fått en ny färg kollektion som går i lite dovare toner o passar bra till solbränd hy. De var verkligen så härliga o fina. Gillade dem!

Så jag o Louise bestämde att vi ska göra om väggarna igen o byta färger. Det är alltid så kul o få nytt i butiken. På Torsdag har vi clubdag o då ska det va snyggt o vårfräscht överallt. Vi har då nämligen 20 % på allt i butiken så ni som är sugna på lite nytt borde verkligen passa på då. Kommer även dela ut Goddiebags ( det är jättefina gåvor ) också kommer några från Oriflame o gör en make up på de som önskar. Kommer bli en kanondag med massa kul. Lovar!!!

Tänkte visa några bilder från helgen...

 Ja var tvungen o visa vad Clara tar kort på, vi har massor av kort på leksaker, nallar o en massa mönster mm mm
Hon älskar verkligen kameran o plåtar gärna!

Mina gullungar i badet.

Cornelia glad som en lärka.

Och lilla Clara som absolut vill visa sin fina tatuering. ( fin o fin, hmmm  )
     En dag blev det kasslerlåda som är superenkelt o Gott. På Lördag kväll blev det Kycklingsallad o det smakar ju alltid bra.

För er som vill ha tips om snabba maträtter att fixa till familjen så gör denna kasslerlåda.

Koka ris o lägg i en ugnsform
Skär kassler i bitar o lägg över riset
Ha sedan på lite ris igen
Blanda grädde, chilisås, kryddor o häll över alltsammans
Strö över riven ost
In i ugn..
Så är det klart!!

Serveras gärna med annanas o sallad!

Igår va vi ju hos barnen Flink / Bergren så Clara fick leka

Clara mer upptagen med o se på TV, Ina o lilla Bella.  Riktiga sötisar allihop...
  Och mitt nyinköpta fat på Village med lite godsaker på. Och hör o häpna de har fått ligga kvar hela helgen. ( har sagt att det är vuxengodis ) Och det är det..... Champagne smak o mörka godbitar, mmmm..

Nej nu ska jag få barnen i säng o sedan fixa lite jobb. Ska bli tidig kväll för mig med har sovit asdåligt i natt.
Ny dag i morgon
Ha de bra
Kram kram Nettan

Kommentarer
Postat av: Aja

Vilka godingar vi saknar våra kusiner kRAM

2009-03-30 @ 22:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0