Blandat!

Ja här sitter jag hemma idag o har mycket att fundera på! Clara har iaf sovit som en stock inatt, var väl helt utmattad. Blir ju inte mycket krafter kvar! Men nu på morgonen har hon ätit och är mycket piggare. Ingen mer sjuk men törs inte andas ut än. Ibland har det ju gått två dygn innan nästa dryper dit. Men har inte ork o tid med nått mer.

Håkan åkte o jobbade, kände sig bra mycket piggare idag. Skönt!!
 
Nu sitter de o pysslar mina små sötisar... de är bara så underbara!
 
Filmen vi såg igår var iaf jättebra (låt den rätte komma in) o kan rekomendera att se. Annorlunda men BRA!!! Efter filmen blev det sängen.

Uppe i morse o skickade iväg Amanda o Anton till skolan. Cornelia ville va hemma som vanligt. Och det är klart hon får. Lilla hjärtat!

Tänkte lägga in lite bilder jag tog i fredags.........


Min kära vän Gunsan, härlig som alltid, provade lite nya styles och det blev allt en kasse shopping innan hemfärd.

De nya leggingsen är grymt snygga måste jag säga. Införskaffa ett par sådana o du är helrätt. Det gjorde Gun!

Alltid lika trevligt att träffas, tyvärr blir det inte så ofta. Men hon kikar inom på jobbet ibland när hon är färdig för dan. (jobbar som lärare) Tack för det Gun!

       Igår kväll. Håkan o Cornelia i soffan. Clara somnade tidigt!



Idag på morgonen så pysslade småtjejerna..........♥♥♥♥

Ha en bra dag.

Kramelikram Nettan

(saknar min kära svägerska Aja o mosters små sötisar, NU måste vi ses snart. Kram till er alla)

Kommentarer
Postat av: Tessan Andersson

Åååååå!! Just såna leggings letar jag efter! Har ni dem inne nu???? Måste ha!

2009-03-10 @ 12:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0