Bed Time

Va fort klockan går suttit vid datorn o checkat lite ops va fort det går. Fann faktiskt en klänning som jag beställde hoppas den passar? Lovar ni ska få se den när den kommer!!!!!! Den va ju så snygg ååå rosa så klart.

Har tittat på spårlöst i kväll va verkligen bra,får gråten i ögat. Kul med sådana program och när dom finner sina nära o kära det värmer. T.o.m Lova tyckte det va bra o somnade så skönt i mitt knä efter programmet.

Va kul det är att så många läser vår blogg det värmer också!!!!!!!!
Vore ju kul att veta vilka ni är, synd ni är så blyga, kom igen nu o lämna kommentarer o tips.
Det är bara kul om ni skriver va ni tycker eller om har ni funderingar ställ frågor????
Vi svarar på det vi kan ♥ 


Kom på en rolig sak. Jag o Lova tittade även på Familjen Annorlunda. Ja det namnet stämmer ju faktiskt.

Lova vill se det varje vecka o tycker det är jätte bra.
En familj med 10 barn, en med 8 barn o den sista har 5 barn varav tre är tvillingar.
Men super kul att se för dom är ju verkligen sig själva o glada, possitiva......
Inte för att det är super glatt hemma hos familjerna jämt men, jag kan bli nervös av att titta på det!!!!!
Eftersom Lova tittar jämt så fråga jag henne om hon skulle vilja ha så många syskon????
Va tror ni hon svara: Ja mamma det skulle jag, då har jag ju alltid någon att leka med!!!!
Ha ha ha tänkte jag, tror inte det blir så gumman.
Men ni ser  hur barnen tänker dom ser det mysiga i alla fall Lova som älskar när det är mycket folk kring henne!!!!!!!

GOD NATT NU ALLA VÄNNER/ PUSS O KRAM AJA......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0