Ätligen Internet!!!!!

Va så arg i morse hade inget internet,så typiskt när jag  skulle skriva.
Sen har dagen gått som vanligt, passar på att sitta ute o  blogga lite.

Lova har kompis här så det leksför fullt!!!!!
I morse va vi på ÖF. i Jössefors som vanligt och där bjöds det på VÅFFLOR, glass,grädde o sylt.(inte helt fel)!!!!!
Är ju tydligen våffeldagen den 25 mars,så då vet jag va det blir för middag den dagen.......

Lunchen i dag åt jag, min man o barnen på Jennys i stan. Alltid lika gått att slippa laga mat.
Mysigt när hela familjen är samlad......


Lova fota mig i dag inne på Jenny´s...


Fröken Lova väntar på efterrätt, det blev en delocatoboll...


Syskonen mätta o belåtna........

Härligt nu är solen uppe igen ska passa på att ta en tur med min söta Chihuahua, som är glad att snart vintern är över. Behöver ju inte gå en så lång promenad med denna lilla hund!!!!!

Kl. går så fort opppss, snart ska ju Lova va på gympa bäst att sätta lite fart......

Hej Svejs hörs i kväll !!!!!!

Kram ><<<<<< <Aja.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0