Äntligen!

WOW så glad man kan bli över att en sån här liten rosa sak dyker upp! Ja den kom faktiskt igår o jag var ju inte på världens bästa humör. Det gjorde inte saken bättre att jag inte fick ordning på min nya notebook. Men idag kom min kära o smarta man hem som fixade i ordning åt mig. Ja han säger åt mig att det nog finns en liten blondin inom mig trots allt. Ta inte illa upp nu blondiner för snygga tjejer kommer så långt man vill ha ha ha. Ja jag måste ju bara skämta till det när jag själv är så dum så att jag (skäms för o säga) vänt sim kortet upp o ner! Fniss fniss...........

Men nu är den i ordning o det är premiärblogg, så happy!!! Och Ja, jag har faktiskt både handlat, bakat matbröd o lagat middag till min familj. Så nu  känns det bra igen.

Cornelia kom till skolan o fick åka med mig hem igen. Frös o hade ont i kroppen, och vad gör man då när klockan är halv nio. Ja det var bara att ta med henne till jobbet o laddade upp med fika, målarsaker och spel. (DS èn är fantastisk)

Ja men trots detta fick jag gjort det jag skulle o allt flöt på. Dock hade Cornelia tråkigt sista timmen. Men har sån tur så leksaksbutiken ligger mittemot så hon gick in där en stund o tittade o kom då självklart tillbaka o ville ha en leksakshund. Och vad gör man inte när hon varit så duktig hela dan o låtit mig jobba utan o störa. My girl!

                                Så här snygg var Cornelia när hon provade våra nya bågar för sommaren. Pilot ska det va!



Hon är väl bara för härlig,  mammas goa tjej!


Jag med min nya snygga notebook i rosa såklart.

Ja nu är det så himla kul, åhh tänk att man kan bli så glad för en prylsak! Ja nu förstår jag min man lite bättre när han vill ha en massa prylar men som han säger själv. Inga har, STACKARN!!! Och jag tycker han har....................... Men då är vi framme vid detta man o kvinna diskussion o det tar vi en annan gång.

Ha dä gött
Puss o Kram Nettan  ♥

Kommentarer
Postat av: Aja

Vilken cool brud en riktig fotomodell♥ kram

2009-03-12 @ 22:41:01
Postat av: Gunsan

Hej! Vad mysig blogg ni har. Snygg brud också. Nästan lika snygg som jag blev på bilderna(ha ha), måste nog ha den där t-shirten också...

Kram

2009-03-12 @ 22:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0