Alla anlänt!!!

Nu har min kära syster dykit upp till slut!!! Vi andra har hunnit med o käkat kvällsmat, spelat kort , pratat o framför allt sprungit efter barn. Shit jag är inte van detta med småttingar, Gud va fort man kommer ifrån det. Jag tycker min lilla Clara är liten med hon är ju ändå fem. Så Valle som är två o ett halvt Och kille, så där är det verkligen full fart hela dan. Förstår om Aja springer runt hela dan, ha ha ha....

Men Åhhh va mysigt det är o ha tid o sitta o prata med varann. Jennie tog lite käk när hon kom. Hon har varit i Karlstad o hälsat på Rebecka. "Hoppas verkligen du kryar på dig snart gumman, tänker på dig varje dag ♥ // Anette"

Nu sover alla barnen så sött, behövs o vila nu inför morgondagen. Det är lek o spring som gäller. De har så himla kul tillsammans. Gullungarna ♥

Tänkte visa några nya snygga vår skor vi såg på Foot news idag.


Aja fastnade för en Sixty seven sko i svart, så snygg!


Jag Nettan fastnade för en röd goding !



När vi ankom till familjen Fredriksson idag fick jag en stor kram av Valle. Gissa om faster blev lycklig då !


Och Cornelia ville absolut följa med till Arvika idag o då hade jag inte hjärta att säga Nej. Hon får ju som sagt va ledig när hon vill när det är i förskolan. Blir värre nästa år. Hmmm...

Men det blev en mys dag o massa prat. Tog som sagt en massa fler bilder men nu är min kamera slut i batteriet så det får bli mer kort i morgon.

Vi ska nog se en film om vi inte pratar bort den som vi har en tendens till att göra, ha ha...

Ha en go kväll

Kramizar Nettan & Aja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0