AJA IS BACK ....... HOME

JA gud vart ska man börja inte bloggat på en vecka. Har ju hur mycket kul som helst att skriva om.
Tur ja haft Nettan som bloggat flitigt denna vecka, hon är ju toppen!!!!

JA har ju varit i Orsa som ni vet o utan dator, rätt skönt också faktiskt.
Har varit en liten hälsoresa det är så underbart där uppe går ej att beskriva, vilken miljö...
Har ju träffat min kära mamma o lillebror som bor i Sundsvall annars. Ja det har varit mycket skratt o skoj.
Men nu fredag kväll är ja hemma i gen o sitter farmför datorn o har hela familjen samlad, inte helt fel det heller.

En dag va vi i backen o jag o Lova åkte skidor det va ju super kul, är sååååå roligt att åka med dom.
Är liksom lagomt stort i Orsa Grönklitt, toppen för barn = rekommenderar....
Veckan har bara sagt svisch så var den slut fattar inte, men nu känner jag mig rätt slut själv.
Barnen har vaknat sju varje morgon o varit ute hela dagarna o mys på kvällarna.
Så nu ligger sängen väldigt nära mig..........
Skriver mer om veckan i morgon.


AJA REDO FÖR BILTUREN ... GOOO ORSAAA!!!! o FJÄLLEN!!!!!!♥♥

                       
Min kära mormor o mamma o Lova o lillebror Alvin på Mc Donalds i Mora blev lunch där innan vi kom upp till stugan.


Äntligen framme vid vår underbara stuga o snöööö det fanns det ♥

SOV GOTT ALLA  AND AJA IS BACK....

KRAMIZ AJA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0