Aj aj aj!

Shit va ONT det gjorde, har precis kört ner barnen till skolan o Clara ville absolut inte följa med så jag tänkte, ja jag snabbar mig då. kan väl inte hända nått på typ några minuter. Så satte på en film till henne ( ja jag vet, igen) Och när jag kommer springandes från bilen för att springa uppför vår trappa så var det en lite isfläck o benen bara försvinner under mig o jag ligger på sidan. "Fasiken det gjorde ont" Men det första man tänker , bara inte nån såg mig. Men tar mig upp o haltar in. Men tur ändå att jag hann o slänga mig lite åt sidan annars hade mitt ansikte fått en rejäl smäll i första trappsteget. Ganska ömt får väl ett fint blåmärke där!

Det var redan väldigt härligt ute så bara jag har ätit frukost o bäddat sängar så jag vi ta oss en långpromenad. Lovely !!!

Ha det bra så länge.

Tjingeling Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0