Åhh vaknade lite sent!

Jag har verkligen sovit så dåligt i natt. Först kunde jag inte somna förränn kl var ett nånting o sen på natten vaknar Cornelia o är rädd!! Ser nån som står i dörröppningen o tittar, scary!!! Men då gäller det o förklara lugnt att det Absolut INTE är nån där. Ja men mamma ser du verkligen inte ögonen som tittar på mig. Nej Cornelia det gör jag inte o det är ingen där. Men Usch!! det är hemskt o bli så rädd, var själv väldigt mörkrädd som barn, ja länge faktiskt det gick väl typ över vid 20. Ja det är sant!!

Så därför tryckte jag på snoze när kl ringde 06,30, men hade väl i mitt dåva sinnestillstånd stängt av ist. Så vaknar av tlf 07,10. Min man ringer alltid på morgonen för att höra hur det är. Gullig o omtänksam som han är. Puss på dig darling!!!

Ja iaf så var ju det en himla tur, så det var snabbt in i duschen o sen väcka barnen. Men nu är de på skolan iaf o jag o Clara är nästan färdiga för o åka. I morgon har vi vår lediga dag. Härligt!!!

Ha en bra dag
Krameli kram Nettan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0