13 ÅR.....

GRATTIS ANTON PÅ DIN FÖDELSEDAG!!!!!! STORA KILLEN  12 år gammal♥
          ÖNSKAR ALLA I FAMILJEN FREDRIKSSON



                                  

           


Ja o så va det  13 år tänk det, gissa va det betyder i dag. 
Det är helt otroligt jag o min man Fredrik har varit i lag i 13 ÅR helt fantastiskt.
                   
GRATTIS ÄLSKING PÅ VÅRAN ÅRSDAG ÄLSKAR DIG MEST I VÄRLDEN

Tror inte att han kommer i håg det , är väl inte lätt nu med alla datum som är.
Men då kan ju jag få överraska denna gång.
Kanske blir att han bjuder mig på middag i kväll från The Roof.........
Ja tänk va åren går vi har haft mycket tillsammans både glädje o sorg men ska nu forsätta att vara lyckliga livet ut..
                            Så romantiskt.
 
PUSS O KRAM MIN MAN...

Mycket kärlek i dag o det får jag bjuda på
Han får passa på att njuta i dag nu när jag är på så gott humör o kärleksfull♥♥

KRAM AJA

Ska på kalas sen till Anton kommer bilder senare lovar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0