100% slut körd....

JA det är jag nu har inte en droppe med energi kvar....

Har ju tränat o idag o det va svin jobbigt har nog aldrig kännt så, skakade i hela kroppen.
Men nu har jag nog brännt en del kalorier ha ha !!!!!!

Nu ska det bli skönt med en go sömn o kommer nog ha träningsvärk i morgon, vi fick ju boxas idag.
Så vi använde en del muskler som jag inte använder annars.......
Pratade nyss med min älskade man alltid tomt när han sover borta,
Lavo!!!!!! Sov Gott

Efter vi hämtat Lova på dagis va det full rulle, det vardagliga med mat, tvätt o städ.
Hon fick även en kompis hit så dom fick leka lite.
Sen lovade jag dom att baka kladdkaka  det va faktiskt två veckor sen sist o det va lika gott idag......


På förmiddagen hälpte Valle mamma att städa :)


Två gullungar Lova o Wilma fikar kladdkaka mums ♥


Valle va full med glad energi efter kakan pussis på dig , vår älskling


Nu ska jag lägga mig o läsa mama som jag alltid läste förr, ska bli kul o se om det hänt något nytt.
Denna fick jag gratis på mässan i Karlstad.
Nettan tog med en till dig med kram till min älskade svägerska!!!!!!!

NATT NATT ..........

KRAM AJA♥

Kommentarer
Postat av: Anette

Åhhh va du är gullig som tog med till mig med. Men du får inte ljuga så Aja om muskler du inte använder. Berätta nu om vår boxboll vi måste slå på ibland för o avreagera en massa frustrationer.... ha ha ha

2009-04-01 @ 07:43:20
URL: http://ajaonettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0