Väntar

Just det!! Sitter o väntar på att älsklingen ska komma hem.

Bara jag o Valle här,har haft en heldag med mormor med god lunch. Typiskt tror ni inte att jag glömde kameran idag. SORRY!!
Lova föjde med mormor Tina hem en sväng o va så nöjd, få vara ifred med mormor lite.

Vi  har även varit på Norra Berget idag, jätte mysigt ställe i gammal miljö med lekpark, café o fäbodar med djur.
Barnen roade sig för fullt o matade kossor o getter. Är inte ofta man får uppleva den fina miljön. Synd bara att inte kameran va med. På väg hem så hamnade vi i världens bilkö, bygger om vägen. Jag som hatar det så jag skulle sldrig kunna bo i en storstad. Tycker det är för dyr tid av livet att sitta i en bilkö & på köpet så somnade Vallle också. Inte bra , nu är han vaken till i natt han, men är ju på ett gott humör tur det ♥

Tjao Tjao Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0