Tillbakablick!

         Tänk vilka dagar vi har haft nu, det är ju bara så härligt! Idag var Amanda med mig o jobbade, vilken hejare hon är på att få saker gjorda o noga också. Måste va bra gener, hi hi............

Men hur som helst så har det varit kanonmycket folk, alla vill ha sommarkläder nu. Många har väl börjat semestern också. Sååå himla kul iaf !!!

Nu på kvällen blev det åter en cylettur till sommarvik med lek o glass. Denna gång var Cornelia med som igår va jättearg på att Clara haft så kul. Jag sa att det har väl du med. Men, Nej det visste hon att Clara hade haft det MYCKET roligare. Ja dessa barn, vill göra allt o lite till. Synd o missa nått.  My little darlings!

Har lite kort från midsommar o första båtturen för i år. Två nätter i den o då var det inte varmt ute vill jag lova men mysigt hade vi det.....   



 



Våra härliga små midsommartjejer.



Premiärturen för i år blev dock väldigt sent.



Min kära håller kursen.



Mys med Cornelia.





Barnen fullkommligt älskar och vara ute med båten o favoritstället är ju " Klubbholmen ". Där fanns det i år en lite eka som de fick en tur med roddaren Liam. Gång på gång tog de en runda.





Idag när vi flickorna Eriksson var redo för dagen!!!

I morgon är vi lediga o ska ta en mycket lugn fm, sen har jag lovat Amanda en tur till Karlstad. Hon ska dit o förbruka en biobiljett med en kompis. ( Vinst från VM tävling )

Men nu ska jag ta ett ryck här i hemmet så jag kan gå upp till morgonen o det är i sin ordning. Så mycket skönare då o njuta av o bara va med mina kära barn. Det bästa som finns.

Ha en skönis kväll o ta hand om er o allt det fina ni har. Livet är för kort för att slösas bort. ( oj då, nu rimmar jag med )

So long...... Nettan ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ kul att se sötisarna, en pingla till svägerska jätte fin klänning har ni den nu??

Kram Aja♥

2009-06-24 @ 23:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0