Tjohooo....

Idag har det regnat o regnat, va kul, INTE!!!!

Efter jobbet var det bara hem o packa ner lite fika och iväg för att möta Antons klass o ha en brännbollsturnering. Hann med o fixa presenter före. Cornelia & Clara ska på två kalas under helgen.

Först när vi va framme var Clara på ett strålande humör o bara grät o skrek, skulle inte gå själv mm mm. Började bra! När vi skulle börja spela föräldrar mot barnen så började det regna o det regnade verkligen hela tiden. Clara sprang med mig lite o blev något piggare men mot slutet var hon riktigt kall o jag kände att vi får nog ta vår fika hemma ist. Så på väg mot bilen ramlade Clara o skrapade i sin hand. Inte bra, tårarna forsade... Stackars Clara.

Men väl hemma var det bara o sätta dem i badet o tända i kaminen för o tina upp dem. Varma o med kvällsmat i magen o sen den utlovade fikan var det bra mycket bättre. Nöjda flickor som nu sover så gott.

Kan medela att Antons lag vann o det är bara o gratulera. Grattis till klass 5 B.

Tog även lite kort men det lägger jag upp nästa gång. Nu ska jag ta ett snabbryck o sedan i säng. Min älskade man har ju kommit hem också o han tycker jag är så lagomt rolig när jag sitter alldeles för mycket vid datorn. Får nog va lite social med ( räknas det om man sover brevid varann, för jag är väldigt trött, hi hi hi )

Har trots allt varit en trevlig kväll med Anton o hans klasskompisar med föräldrar.

God natt o mazza kramar från Nettan.

Till sist vill jag bara passa på att Gratta min underbara mamma som idag fyller år. Magnus & Åsa har varit så gulliga o ordnat med present från oss alla o bakat en god tårta. Synd man missade den!
Grattis mamma vi älskar dig, puss & kram från din dotter med hela familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0