Tisdag

Igår när jag kom från jobbet stod det en massa tjejer & killar i balklänningar o kostymer nedanför Claras dagis. De skulle ha tåg genom Årjäng o sedan bal på hotellet. De var så vackra. Så när jag hämtat upp alla mina tre flickor bestämde vi oss för att åka o kolla vad som händer.

Först blev det käk ute, alla vrålhungriga. Och tur hade vi att solen var framme o värmde så vi kunde sitta ute o käka. Mysigt! Medans vi satt där kom alla dessa studenter förbi i promenad tåg på väg till hotellet.

Efter att vi var mätta o nöjda åkte vi upp till torget o såg både modevisning, dansuppvisning och håruppvisning. Elin var med som hårmodell o var bara så vacker ( som alltid ). Tyvärr hade jag ingen kamera men kommer o ta lite på avslutningen på fredag då säkert alla är i ordning igen.

Cornelia & Clara hade jättekul som sprang runt o lekta med en massa tjejer o det fanns hoppborg på plats också. Jag o Amanada träffade vänner o passade på att vara sociala.

Handlade innan vi åkte hemåt o då var filmen jag velat se inne. " Va hade iaf tur med vädret, igen. " Så när de minsta va nattade så slog vi oss ner i soffan o kollade in denna svenska komedi. Den var bra o rolig tycker jag o klart sevärd. Men Thats it!!!!

Nu kallar plikten o hoppas jag hinner blogga mer ikväll.

Ciao ciao Love Nettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0