Svensk sommar...

....är bäst när det är så här. Soligt & varmt. Då är det inte många utlansresor som slår. Vi har ju en grymt fin natur. Ja det skulle väl va Norge då med sina berg o det gröna vattnet.

Blev en låååång sovmorgon, stod uppe till två o städade o det lustiga är att jag hade gärna velat ringa Aja som sällskap när jag dolade här men tänkte för mig själv att hon sover ju. Men icke sa nicke, att dömma av hennes blogginlägg strax före två. Kunde inte låta bli att skratta!!!!

Blev iaf en härlig frukost ute med massa färska goda frukter o den vanliga mackan o kaffet då förstås.

Elin kom hit o gissa om två små tjejer blev helt överväldiga. Får ju 100 % uppmärksamhet av storasyster o hon är så himla go mot dem. Gulltjejer!!!

Passade då på att ta mig en promenix i härliga solen o fick med mig en blombukett hem. Jag älskar blommor men ska jag ha får jag nog både köpa o plocka dem själv. ( Pik till min man, hi hi. ) Men som sagt han har ju en massa andra bra sidor o man kan ju inte va bäst på allt. Så sant som det är sagt!

Ska ta o pallra mig till affären IGEN, o handla. Får väl fixa nån mat innan vi drar till city. Funderar på att det nog får bli pasta med ost & skinksås. Då äter Clara också o det får man va glad för.

So long... Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0