Sundsvall Next =)

Det stämmer det. Nu är vi i Sundsvall & barnen är så glada. En jätte fin stad o både jag o Fredrik trivs perfekt här.
Sen har ju jag min älskade mamma o syskon här & barnen sin mormor. Vi har redan träffats. Mormor Tina o Alvin va här på besök förut, självklart blev det fika. Kladdkaka & vaniljglass med chokladsås.
T.o.m mamma sa nu : Det är tur vi bor så långt bort från varandra annars skulle jag bara äta tillsammans med dig. Hon är ju inte den första som säger det ha ha !!!!!

Barnen fick några paket o ville ha mormor med sig överallt♥
Fast i kväll va det kaos i vår husvagn, dom sov i bilen på väg upp & hade all energi kvar. Blev ju ännu mer uppspelt när mormor kom. Men nu sover i alla fall Valle o Lova ligger o ser på Bolt.






I kväll jag o min lika tokiga underbara dotter, det är kärlek det♥
Krameli Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0