Spontana barn!

Ja av stollar & barn får man höra sningen sägs det ju. Och min lilla Cornelia var bara för härlig i morse.

Citerar:

Mamma, du är så duktig!
( åhh va glad man blir, vilka barn man har tänker jag stolt, men så fortsätter hon )

du är jätteduktig mamma, du vet så bra hur man ska va fin o hur man gör i ordning fint o hur man ska va. Jätteduktig mamma verkligen ..... på att veta vad som är fint o vara  fin, ......Och pappa han är SMART !!!!!!

Så där hade jag ju inte förväntat mig att det skulle sluta, hallå Cornelia jag är också smart!!! Men det är min fåfänga. Hon får ju tycka hur hon vill men kanske dags för mamma Anette att visa andra egenskaper för mina barn. Riktigt så vill jag ju inte att de ska uppfatta mig men skratta åt det gjorde jag  Absolut.... ha ha ha

Nu ska jag dra till Arvika o käka mat på Olssons brygga.

Go kväll sötisar
Puss & Kram Nettan

Kommentarer
Postat av: Aja

Ha ha ja barnen är bara för härliga dom♥ Saknar er alla jätte mycket. Massa kramar Aja♥

2009-06-10 @ 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0