Sorry, sorry..

Ja shit alltså vad tiden går fort o klockan bara sprang iväg igår när vi kom hem o alla försvann till sina sysslor/aktiviteter. De minsta ville absolut följa med farmor o farfar ut på sjön en tur o bada. Iiii va kallt men några timmar senare kom det hem två nöjda barn som hade faktiskt badat o sa att det va jättevarmt. Njaa inte riktigt sant skulle jag tro men , men så kan det va.

I alla fall så borde jag ha haft världens möjlighet att lägga ut kort på bloggen men det gjorde jag ju inte utan satte igång o gjorde en rensning på Claras rum o fixade middag o hängde tvätt mm. Så när allt var klart var klockan så mycket att jag mer eller mindre stupade i säng o nu ska jag iväg till jobbet. Men hoppas jag får tid ikväll.

Har varit lite si o så med detta bloggande en tid o jag har varit kass på att få ut bilder, Sorry alla kära bloggvänner.

Men ska nog få ut dem ikväll eller i morgon iaf.

Ha en bra dag, Kram Nettan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Miss You ♥ Tur vi har bloggen tillsammans. Hoppas vi ses snart. krama Alla barnen från Aja. Hörs vi i morgon Sis.

2009-06-02 @ 00:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0