Söndag!

Japp här sitter jag ensam en Sön morgon, ska snart dra iväg på jobb.

Igår kväll efter jobbet stack vi direkt o spelade bowling o käkade mat på hotellet. Min kära man fick äran att vinna denna gång. Ja GRATTIS då!!! Kom direkt ur hjärtat, INTE!!! Nej Jag vill ju vinna men det gick inte alls bra för mig. Tror jag kom sist. Men det är säkert pga att jag inte är i form.... hi hi hi ( bra o ha nått o skylla på )

Sen blev det mat o efter det trodde jag att de skulle få bära mig därifrån. Nej då så illa var det inte, men var så trött bara! Jag körde faktiskt! Så det så....

Det tog inte lång stund här hemma innan vi alla hade krupit till kojs o det var inte så dumt det.

Ska gå in o kolla vädret nu de har ju sagt att det ska bli bättre o soligt. Men jag hör bara va alla säger så nu tänkte jag faktiskt kolla själv. 

Blir det bra väder idag blir det nog till båten i em efter jobbet o fixa o dola lite. Köpte några nya saker som kan va bra att ha. Det är likadant varje år att man drar med nått varje gång vi åker dit, för o inte prata om när vi ska iväg på semester. Då det blir lass efter lass. Förstår inte men men... Thats me & säkert en hel del andra ute i detta land också!


Förra helgen när han vaxade o vaxade, men nu ligger den i sjön vår "Seawagon"


Jag i morgonutstyrsel ( älskar o gå så här )...


Nej nu ska jag in o kolla www.yr.no .

Bye bye my dear friends Nettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0