Skolavslutning

Nu har vi varit i kyrkan o sett skolavslutningar. Alla barn så fina o förväntansfulla efter ett långt o härligt sommarlov att se fram emot. Det är lika rörande varenda gång.....

Sen gick Elin ur nian o vi var o gratulerade henne utanför skolan med blomma o paket. Jag blev tårögd som vanligt. Jobbigt att jag ska va sååå känslig. Åhh så vackra de var alla våra älskade barn, stora som små. Ska visa kort en annan gång då nu min kamera som vanligt är slut efter alla korten.

Ikväll ska Anton ha videofest med sina kompisar o det blir en massa killar här.

Själva får vi väl se vad vi kan hitta på. Jag är inte så vidare pigg då jag fått nån himla skit. Haft feber i natt o mår inte så vidare bra. Kanske får bli en skön soffkväll.

Visar lite kort från kalset tjejerna var på förra helgen, hade de liggandes på skrivbordet.



Cornelia & Clara på kalas till Ina!



Paketdags....

Ha en bra dag o skön kväll. kanske hörs senare....

Bye bye Nettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0