Sjukhus

Ja det blev bersök dit i kväll.

Jag misstänkte att Valle hade något i kroppen, har inte varit sig lik i två dagar. Han är ju öronbarn & klagar aldrig, inte ens feber får han. Men idag sa han själv att han hade ont i örat.
Så självklart åkte jag upp o fick en tid.

Rätt hade jag eller rättare sagt hade min mamma rätt det va hon som sa att han säkert hade ont i örat. Och nu stämde det. Stackars min lilla pöjk♥ Men han fick pencelin o alvedon så nu sover han sååå skönt.
Men det finns inget värre än när barnen är sjuka man lider med dom. Så i morgon ska han få glass & massa gott min lillprins!!!!




Han är ju bara för go!!!          Vi älskar dig♥

Sov gott Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0