Sent!

Ja då är det efter midnatt igen då. Verkar som jag har lite problem att komma i säng. Men här har det blivit helt galet med tider. Barnen kommer inte i säng som de brukar o de stora tycker jag är helknasig som tycker de ska gå o lägga sig i någorlunda tid. " hallå mamma, det är ju sommarlov " låter det. Ja vad ska man säga, jag ska ju upp o jobba o är inte själv så bra föredömme. Ska skärpa mig.... till skolstart!!

I morgon gör jag sista dan för denna vecka. Har lyx veckor nu o är återigen ledig Tor- Sön. Skönt för både mig o barnen. Så på Torsdag hoppas jag det är fint fortfarande för då ska vi möta min underbara vän Fia o hennes kära barn Elin & Martin. De har så himla kul ihop Amanda, Anton, Elin o Martin och har känt varann sen de pluppa ur magen.

Har planerat o åka till någon strand o ha lite slapp stranddag med sol & bad.

Vi har besök av lilla Melvin o mamma Jennie ( min lillasyster ) och det är bara så kul o ha dem här. Så när jag kom hem gjorde jag en taco paj o sallad som vi åt lagom till Allsång på Skansen. Men nu sover de så sött så sött.

Men nu säger jag Godnatt Kram Nettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0